2011. május 18., szerda

Első bejegyzés

A cím "Első bejegyzés", de írhattam volna azt is, hogy "Molyok! Vigyázzatok mit kívántok". :)


Akkor jöjjön egy kis leírás a blogról, és a létrejöttéről. Mint a cím is sugallja, a blogom a könyvekről, és az elolvasott történetek közben/után bennem éledező érzésekről szól. Már több mint egy éve vagyok tagja a moly.hu könyves közösségi oldalnak, és ez idő alatt rengeteg jószívű, kedves embert ismertem meg, és szerintem nem túlzás, ha azt mondom, hogy a barátaim lettek. Sok molytag kérdezte tőlem, hogy van-e blogom, de mindig mondtam, hogy én nem tudnék blogot írni, és most tessék, mégis elkészült az első blogbejegyzés. :)

Molyon egy-egy könyv értékeléséhez csak pár szót írok, de ez a blog lehetőséget ad arra, hogy kicsit bővebben leírjam a véleményem. Néha lesznek SPOILER-ek a leírásomban, de igyekszem nem lelőni majd a poénokat, és persze mindig jelzem majd ha egy bejegyzés cselekményleírásosra sikerül.


Azt hiszem most ennyi, majd alakul a blog szépen lassan, és ha elakadok valahol, akkor majd kérek molyos-segítséget. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése