2011. november 2., szerda

Tea Stilton: A jéghercegnő

Fülszöveg: Volt idő, amikor még létezett a Nagy Birodalom. E hatalmas királyság Fantázia Birodalmának határán terült el. Gonosz király uralkodott ezen a földön, mígnem egy nap legyőzte őt egy bátor lovag. Eltörölt aztán minden mágiát, és a királyságot öt birodalomra osztotta öt leánya között. Ők a Fantázia Birodalmának hercegnői. Most azonban valaki egyesíteni akarja az öt birodalmat, s meghódítani Nives szívét.










Vélemény: A könyvtárban választani akartam két könyvet, egyet amit jobban fiúk számára, és egyet amit kifejezetten lányok számára írtak. Kíváncsi voltam a "mai mesekönyvekre", és mivel könyvtáros vagyok, így képben kell lennem. :)
A fiús könyv kiválasztása hamar ment, de a másik könyv csak nem akarta az igazságot. Végül kiválasztottam Tea Stilton: Jéghercegnő című könyvét, és pár délután alatt el is olvastam. Nem bántam meg a választást. Ezzel, és az ehhez hasonló könyvekkel lehet megszerettetni a gyerekekkel az olvasást. A könyv tele van gyönyörű rajzokkal, illusztrációkkal, és a betűk kék színűek. Ez egy szép történet Nives hercegnőről, a családjáról, a hatalmas fehér farkasról Gunnarról, aki nemcsak "testőre", de jó barátja is Nivesnek. Valamint találkozhatunk még a birodalom többi szereplőjével, a vicces pingvinekkel, fókákkal, a gonosz főhőssel (kobold), és a herceggel.

Bátran ajánlom ezt a könyvet a fiatalabb korosztálynak.

Értékelés: 4/5

Kiadó: Alexandra Kiadó
Oldalak száma: 272
Borító: Keménytáblás, Védőborítós
ISBN: 9789632972381
Nyelv: Magyar
Kiadás éve: 2010
Fordító: Kotsis Orsolya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése